.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار شهر باران انتخاب شد
پس از دو هفته بررسی و تبادل‌نظر، از ميان 14 گزينه معرفی ‌شده، سرانجام مهندس محمود فريدونی به عنوان پنجاه‌وششمين شهردار رشت انتخاب شد.با كسب ...
شهردار شهر باران انتخاب شد

مهندس «محمود فریدونی» با كسب 9 رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر رشت، به عنوان شهردار جديد رشت معرفی شد.

پس از دو هفته بررسی و تبادل‌نظر، از ميان 14 گزينه معرفی ‌شده، سرانجام مهندس محمود فريدونی به عنوان پنجاه‌وششمين شهردار شهر باران(رشت) انتخاب شد.
رئيس شورای اسلامی شهر رشت، در سخنرانی، اجماع اعضای شورا در انتخاب شهردار را اتفاقی خجسته و ميمون برای شهر رشت دانست و اين روز را روزی تاريخی و بزرگ توصيف کرد.
محمدرضا قاسمی اظهار داشت: امروز پس‌از گذشت 7 ماه از آغاز به‌کار شورای سوم و پشت سر گذاشتن فراز و نشيب بسيار، اعضای شورا در انتخابی خوب، شهرداری شايسته را برای رشت انتخاب کردند.
وی خاطرنشان کرد: اتفاق امروز بيانگر اين واقعيت است که با وجود شايعاتی مبنی بر دو دستگی و اختلاف بين اعضاء، نمايندگان مردم در شورای شهر با همدلی، الفت و تعامل ويژه، اين تصميم بزرگ را اتخاذ کردند.
قاسمی با اشاره به اين که مهندس فريدونی از اعضای علی‌البدل شورای سوم نيز محسوب می‌شود، افزود: انتخاب وی به عنوان شهردار رشت، نتيجه توأمان اعتماد مردم و نمايندگان آنها در شوراست.
رئيس شورای اسلامی رشت، شهردار منتخب را از مديران بسيار پرتوان و نام‌آور استان گيلان معرفي کرد که در سطوح مختلف مديريتی، کارنامه‌ای درخشان از خود به‌جای گذاشته است.
وی تاکيد کرد: انتخاب مهندس فريدونی بدون هرگونه شائبه سياسی و حزبی و براساس بررسی‌های کارشناسی بوده و ايشان نيز کوچکترين اصراری برای تصدی اين سمت نداشته‌اند.
قاسمی تصريح کرد: طرح‌ها و برنامه‌های مهندس فريدونی آن‌قدر قوی و قابل دفاع بود که رای موافق همه اعضاي شوراي شهر را به دنبال داشت.

در ادامه اين جلسه، شهردار منتخب شورا نيز در سخنانی با بيان اينکه کسب اکثريت مطلق آراء تکليف را سنگين‌تر می‌کند، گفت: بايد برای اعتلای رشت، توانايی‌ها را مضاعف كرد.
مهندس محمود فريدونی رای 9 نفره اعضای شورا به خود را، نشانه تعامل و افتخار برای استان گيلان دانست، يادآور شد: از شهری با چنين سابقه فرهنگی جز اين انتظار نمی‌رود.
وی اظهار داشت: شورا، تصميم‌گير و شهردار، عامل اجرايی است. تبلور عمليات شورا در شهرداری بوده و شهردار نيز عضو دهم شورای شهر است.
فريدونی با تاکيد بر اين که هدف همه ما ساختن و ساماندهی اوضاع است، از صاحب‌نظران، کارشناسان و کليه شهروندان خواست تا نقاد باشند و مجموعه شهرداری را از نظرات خود بهره‌مند سازند.
وی همچنين با اشاره به اينکه بايد با عملکردی سازنده لبخند را بر لبان مردم نشاند، تقاضا کرد که از نصب هرگونه پرده تبريک در سطح شهر پرهيز شود.

گفتنی است، مهندس محمود فريدونی، داراي مدرک کارشناسی مهندس عمران و کارشناسی ارشد مديريت است.
وی پيش از اين در سمت‌هايی از جمله معاون آموزش و پرورش رودبار، رئيس اداره راه و ترابری رودبار، معاون فرمانداری رودبار، مسئول ساخت‌وساز شهرداری رستم‌آباد، سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار، مشاور استاندار در امور زلزله، معاون حمل و نقل اداره کل راه و ترابری استان گيلان، مديرکل حمل و نقل و پايانه‌های استان و مسؤول ستاد بازسازی زلزله بم در استان‌هاي گيلان و اردبيل بوده و به عنوان مدير نمونه کشوری در جشنواره شهيد رجايی معرفی شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی غفاری راد 29 آذر 1386
انشاء الله که ایشان چند ماه بیشتر از شهرداران پیشین کار کنند!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.479 seconds.